Morgondopp 23/6

                                                                            
   

Jag är en riktig tuffing tycker matte som ger mig direkt ut på spången utan att tveka. Jag ramlar ner flera gånger, har lite för bråttom, men det gör ingenting. Det är bara att kravla sig upp.

Bada är jag fortfarande lite tveksam till. Men jag lär mig nog, när det blir varmare i luft och vatten. Matte tycker jag ser lite rolig ut när jag går genom vattnet med höga benlyft!

Sen har jag ju hunnit med lite grävande i rabatterna, det tillhör ju mina dagliga rutiner. Stulit några strumpor från tvättstugan och sprungit ut med. En sko har jag snott oxså...
Matte undrar om hon fått den livligaste (vildaste) valpen från kullen :-) Livet med mig är aldrig tråkigt!

Nästa inlägg blir från valpkursen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0