Långt mellan inlägg

Här har varit blåsigt regnigt och kallt i flera dagar.
Jag har varit mycket busig, rivit ned blommor i köksfönstret. Blommorna hade långa stänglar som hängde ned. Gick bara inte att låta bli! Sen var det jättekul att släpa blommorna runt köksgolvet, det blev alldeles svart. Det gick bra att bita i dem oxså. Sen kom matte och plockade upp allt, planterade om blommorna och damsög upp allt det svarta. Synd att hon klippte bort alla stänglar, så nu når jag dem inte längre...
Farfar var här och hälsade på. Då passade jag på att sno hans ena träsko och leka med den i blomrabatten. Hans strumpa blev nog ganska svart!

Mi matte går ofta korta promenader med mig. Fast det är ganska svårt att gå där hon går. Jag brukar stå på huvudet ganska ofta, och ibland ramlar jag ner eller så kommer jag inte riktigt upp.
Det finns ett dike som vi brukar gå över (eller dom andra hoppar) men jag brukar lite pinsamt hamna mitt i. Ibland på huvudet. Måste lära mig att se att allt inte är plant...

Många kalas har det blivit. Studentkalas heter det visst. Då har jag fått hälsa på massor av människor som tycker att jag är sååå söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0